Covid-19: Info & FAQ

Covid-19 FAQ

Hier is het laatste advies over het Coronavirus.

Ga naar www.sciensano.be voor de laatste adviezen over het Coronavirus. De overheid maakt de laatste adviezen bekend via deze site. Dit is de meest betrouwbare site voor nieuws en adviezen over het Coronavirus.

Ik moet mijzelf isoleren. Ik kan geen contante betalingen doen. Hoe kan ik anders betalen?

Bij Hoist is contant betalen niet mogelijk. U kunt uw betaling overmaken op bankrekeningnummer IBAN BE58 8260 0060 7679 onder vermelding van het mapnummer. U kunt ook eenvoudig betalen via https://portal.hoistfinance.be/pay.

Ik heb het moeilijk door de veranderde omstandigheden. Hoe kunt u helpen?

Wij hebben begrip voor veranderde situaties. Bij moeilijkheden raden wij u aan zo snel mogelijk contact op te nemen met Hoist. Dat kan telefonisch via +32(02)2 773 26 11 of per e-mail via reactie@hoistfinance.be. Vermeld bij contact het mapnummer. Wij zijn altijd bereid om samen met u tot een geschikte oplossing te komen. Zeker in deze onzekere tijden helpen wij u graag.

Als ik een betaling mis, wat zijn dan de gevolgen voor mijn dossier

Ook als u een betaling gemist heeft komen wij graag met u tot een geschikte oplossing. Daarom raden wij u aan zo snel mogelijk contact op te nemen met Hoist wanneer u een betaling heeft gemist. Hoe eerder wij met elkaar in contact komen, hoe eerder wij u kunnen helpen. Op deze manier komen wij samen tot de juiste oplossing.

Kan ik u nog steeds bellen om iemand aan de telefoon te spreken?

Helaas is deze tijd voor Hoist Finance ook moeilijk. Het kan daarom zijn dat we telefonisch verminderd bereikbaar zijn. Echter zijn we per email goed bereikbaar. Kunt u ons niet bereiken stuurt u dan een email naar reactie@hoistfinance.be u krijgt dan per email of per telefoon antwoord van ons. Samen komen we tot een goede oplossing in uw situatie

 

 

Bel me

Bel me later